5. februar 2014

Messerapport fra Anette Willemine!

Vi hadde besøk på messen, av flotte Anette Willemine med bloggen Sunhome.

Hun har laget denne hyggelige messerapporten om Mille Moi-standen:

En av de jeg alltid må innom er mine venner hos Mille Moi. Flotte damer som driver sitt firma med stø kurs og kvalitetsprodukter. I tillegg til å fornye seg etter trendretningene, er de også tro mot sitt konsept og sin profil. På messen i august var noen av nyhetene hos Mille Moi utvidelse av møbelkolleksjonen, blant annet sengegavler. Denne gangen følger de opp den allerede lekre kolleksjonen med en spisestuesofa. Aj, aj, den var det lett å like, og dessuten veldig god sittekomfort. Ellers falt jeg veldig for våren og sommerens putekolleksjon. Den nydelige lyseblå farven her var også ny i serviset deres.

 Det allerede rikholdige utvalget i serviset er nå supplert med lyseblått. Ja, takk!





Lekker spisestuesofa med god sittekomfort! Noe aner meg at denne vil ende opp hjemme hos meg. ;)

Spisestuestol og sengegavl i samme kolleksjon.

 Tøffe vinkjølere som også er supre som blomsterpotter.
Ny loveseat sofa med vakre blå puter.

Alle bilder er tatt av © Anette Willemine Solheim

2 kommentarer:

  1. Har kost meg med innlegget hjos Anette Wilhelmine allerede,men så fine bilder med sååå mye fint på gjør ingenting å se på flere ganger ;))))
    Bra rapport!!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Å, så hyggelig ar dere deler! :D Tusen takk!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og leser hver eneste en. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...